2007. december 27., csütörtök

Hiperkarma - Kérdőjel [:

Egy rajzfilmbe élek együtt veled,
Látom a fejed felett a kérdőjelet.
Nem érted miért nem vagy boldog.
Hiszen itt mindent lehet, ide az anyád elől is elrejtheted
A fejed felől a kérdőjeled.

És, ha olyasmit szeretnél nekem mondani, amit én még nem tudok, akkor azt mond meg, hogy miért mindig a szimpatikusabb állatok a vesztesek, olyanok akár a gyalogkakukkban a prérifarkas, aki lyukat üt a kanyonban, mégis mindig újra próbálja, jobb lesz minden, nekem elhiheted.
Leesik az állad, kinyílik a szemed és észreveszed (te is észreveszed) a fejed felett a kérdőjelet, Látod a fejed felett a kérdőjelet, a fejed felett van saját kérdőjeled.

Már átláttok rajtam, de nem láttok belém. Én egy univerzális gondolkodóval élek, aki folyton boldogabb akar lenni, s nem érti meg, hogy ez nem így működik, nem ilyen egyszerű, s folytatnám még tovább is van, de félbeszakít, s azt mondja hogy ez az élet szerinte, annyira egyszerű, hogy az már fáj. Mégis érdekes láthatnám én is, hát persze, hogy láthatnád, csak, akkor ne legyél már, ilyen mélységesen felületes!

Mond meg milyen legyek, mikor egy rajzfilmben élek együtt vele, együtt vele, és ott van a fejed felett a kérdőjeled, neked is ott van a fejed felett a kérdőjeled, a fejed felett van saját kérdőjeled.

Lassan vége lesz, és te itt maradsz.
Van saját kérdőjeled.
Lassan vége lesz és te itt maradsz. 5X


Itt lehet megnézni: http://zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=33921

Nincsenek megjegyzések: