2008. január 31., csütörtök

Ráközelítés

1. A Budai Középiskola Budapest XII. kerületében található. Összesen 4 tagiskolából, nevek szerint: Táncsics Mihály Két Tannyelvű Gimnázium, Szigeti György Szakközép, Kossuth Lajos Szakközép és Fényes Elek Szakközép áll.

2. Az osztály két részre van bontva, egyik spanyol nyevi előkészítős csoport, másik meg német. 33 fős, ebből 17 németes, 16 spanyolos (17 spanyolos volt, csak egy lány kiiratkozott). Egy elég vidám hangulatú, hangos, vicces, néha idegesítő és tanárok idegeit szétszedő osztály közöség. Az egyik tanár szerint egy csimpánz osztály vagyunk, mivel az órákon poénkodnak, viccelődnek és hangos vicces megjegyzéseket tesz néhány osztálytársaim. Vannak tanárok, kik nem szeretnek minket, mert az óra végére kiborulnak, hogy mennyire trehány és neveletlen osztály vagyunk, de szertintem többen vannak, akik jó véleménnyel vannak rólunk és, akik szeretnek minket.

3. Fanni. Herczeg Fanni Franciska a teljes neve, és ő is 1993-mas születésű.
Hát igen...mondhatjuk, hogy a csoportból ő legjobb barátnőm. Benne bízok meg a legjobban. Vele, akkor is jó csak úgy mászkálni valamerre az iskolában, ha rosszkedvem van, vagy hogyha jó. Általában mindig vidám, és folyton nevet. Vannak olyan idők persze, hogy legszívesebben megfojtanám, de ez nem komoly, csak poénból, mert vagy beszólt valami gonoszat, vagy csak hülyült. De persze ezeket elnézem neki, mert én is így hülyéskedek vele. Eleinte nagyon rossz véleménnyel voltam róla, mert nem ismertem, de sokan vannak az osztályból így vele, bár nem értem őket, mert hogy nagyon jófej, megértő és kedves, de tud bunkó is lenni néha. :)

Nincsenek megjegyzések: